Boncuk_34 Herkese Merhaba, Elimde iki adet hiç kullanılmamış zıbın bulunmaktadır. Kiraz olan zıbın yurtdışından geldi. Etiketinde 12 ay belirtilmiş ama 0-6 ay için uygundur. Diğer zıbın panço markalı o da 0-6 ay için uygundur.