Bebeğim 9 ay 2 gunluk 9 ay boyunca her ay yada iki ayda bir doktor kontrolüne gitmisimdir şuan kızım 7 kg kilosu çok düşük 5 aylıkken çoğu kez kilosunun düşük oldugunu söyleyip mama takviyesi yapmak istedim ama doktorlar hep normal vermene gerek yok dediler şuan hareketli olduğu için kilo alımı yavaş zaten şimdide gastroentroloji ye yönlendirdiler çok korkuyorum bisey olurmu napmam lazım sagligi acisindan sorunlarla karsilasirmiyim kafam durdu 😥