Bebegimm1 holoda eşik aşıldı çıkacaüı kadar çıktı. 018 sınırından aşağı ineceğini sanmıyorum ama yakın tarihte çok çıkacağını da sanmam. En az 1 yıl süreyle bekletebileceksenz alınabilir. Fakat btt nin 1 doları görebileceği görüşünde analizciler. Zira holoda ciddi bir pump alım oldu yani çok fazla kişi bi anda aldı o yüzden hızlıca yükseldi. Zamanında alıp yüksek kar elde edenler aynı hızla satarsa bi andada düşer. Btt henüz pump alım yapmadı. O yüzden ihtimak yüksek tabi benim ki yatırım tavsiyesi değil fikrimi söylüyorum