Sdanrr Benimde bebeğim 20 günlük ve geçen hafta kabızlık yüzünden doktora götürdüğümde makatta çatlak olduğunu anladı Anestol pomad ile fito verdi kulak çöpü ile makatının içine doğru sürdüm geçti şimdi bakıyorum ki bebeğim ıkınıyor hakiki sıvıyağ sürüyorum makatına rahatlıyor ve daha iyi yapıyor kakasını