Leventin_annesi Kizlar mamalar neden pahalı anlamıyorum yasa sütü gelmeyen anneler alamayacak durumda olanlar napar bu konuda imza olsa keşke şikayet olsaa
Sivsibella Leventin_annesi eski bir mama firması calisani olarak şunu söylemeliyim.maalesef mamalar hep yurtdışı menseili Türkiye’de uretilmeyip dışarıdan geldiği için pahalı dolar uzerinden alınıyor ve dolar her cikisinda mama fiyatları zamlaniyor maalesef.keske böyle olmasa.turjiyede birtek herobaby üretiliyor
Omom Leventin_annesi ah ah siz bide alerjik bebekler için üretilen mamaların fiyatlarını duysanız. Normal mamalar yine ucuz bunlara kıyasla 🤦🏻♀️
AlyaMeyra Leventin_annesi evet katılıyorum mama yerine emzirme danışmanlığı almak daha mantıklı ama bide sağlık durumu vs den emziremeyen anneler var 😞
Leventin_annesi Sivsibella gerçekten çok üzgünüm 😔ben yani bebeğime yetisteremiyorum pandemi girdi araya iş sıkıntısı
Alya_efeninannesi Gerçekten çok pahalı lar, biz de mamayla büyüyoruz, aylikmama masrafı 450 TL. Allah yardımcımız olsun
limonlukarpuzzz Leventin_annesi Türkiye’de üretilen mama yok ve hepsi yurtdişindan geliyor her dolar artisindada mama fiyatlari artiyor ve malesef nereye şikayet ederseniz edin hiç bir sonuç alamazsiniz piyasasi serbest bi piyass mudahaleye yer yok. Keşke Türkiye’de üretilse normal fiyat sinirlari içerisinde olsa. Biz 1 yaşini geçtik mamayi 2 kereye dusurduk mama masrafi azaldi ama ne kadar pahali olursa olsun 3 yaşina kadar yedirmeyi dusunuyorum yapacak bir sey yok.
Ozcskrl Valla avrupada 11-12 euro olan aptamilin burda 140 liraya alıyoruz birimfiyat olarak bakarsak geceekten cok ciddi zorluklar yasıyoruz. Ne diceğimi bilemiyorum ülkemiz için 🤷🏻♀️Bizim aylık mama masrafımız dogdugundan beri 600 liranın altına düşmüyor. Allah sütü olmayan anne babaların yardımcısı olsun.