Biz de hipp combiotik kullandık ilk başta, sanki yaramadı gibi geldi. Sonra Evolvia aldık onu da çok kustu. Şimdi sma optipro kullanıyoruz. Bunda karar kıldık. Bi de kusunca kokmuyor. Evolvia iğrenç kokuyo kusunca. Halbuki kızım Evolvia yla büyüdü ama bu sefer sevmedik 👎 Bi de sma nin heryerde bulunur olmadı da avantaj.