Ryhnatk1010 Kızlar bebeğim 4 aylık normal doğum yaptım kocaman bir göbek duruyor 😂 ilk zamanlar korse kullandım sonra emzirirken zor oluyo diye bıraktım şimdi tekrar kullanmaya başlasam faydası olur mu sizce ?
esra89 Ryhnatk1010 bende çok takamadım 8aylık olduk bugun hala duruyor göbek 55 ile hamile kaldım 52 kiloya düştüm ama göbek maşallah önden gidiyor çok sinirim bozuluyor bende düşünüyordum taksam hemde spor yapsam acaba gider mi ki diye 😔