Annesiyimm bize bunları söylemedi canım 5,6 gün sonra banyo yaptır dedi o güne kadar sadece krem verdi günde 3,4 kez bunu uygula dedi birde çok huysuzlanırsa calpol Şurup verdi günde 3 defa verebilirsin dedi bu kadar bebeğimde çok huysuzlanmadı şuana kadar daha çok uyudu çiş yaparken birkaç kez ağladı ama kucağımıza alınca sustu hemen sık sık bez değiştiriyoruz birde pipisinin oraya bardak koyduk beze değmesin kakası bulaşmasın diye