aksam_ Selam kızlar. Kızım 4 aylık. Oruç tutmak istiyorum inşallah. Sizler tutacak mısınız? Zorlanır mıyım bilmiyorum ama günde en fazla 2 kere formül süt kullanıyorduk Sabah ve gece olmak üzere. Zorlanırsam ikisini de gündüz veririm
DoruKalpp aksam_ ben sadece anne sütü veriyorum ve tutmayı deneyeceğim 2 ay 26 günlük oğlum bakarım beni çok zorlarsa tutmam dayanamazsın. Ama açlık zorlamazsa tutmak istiyorum çünkü sonra gözüme daha çok büyüyor borçlar 😭😅 formül sut u neden veriyorsunuz doktor mu diyor kendiniz mi tercih ettiniz
Karas aksam_ 7 aylığız ek gıda almıyor gibi bişey günün her saati bişey yeme ihtiyacı duyuyorum acıkınca elim ayağım titriyor maalesef tutamicam
aksam_ DoruKalpp sarılığı vardı o sebeple veriyorduk ben de hala bazen veririm dün ve bugün hiç vermedim mesela. Bazen çok mız mız oluyor o zaman veriyorum
Mgorgun61 Benimde 2 ay 4 günlük kızım var emzirdiğim için sürekli su da içmek gerekiyor tabi bişeylerde atıştırmak lazım o yüzden tutmam büyük ihtimalle
Tortilla aksam_ ben zaten tutamıyorm hastalığımdan dolayı yıllardır. Ama tutabılseydim tutmazdım cunku süt ciddi derecede azalıyormus. Hemde ac kalamıyorm elim ayagım titriyo.
Ayferol0 aksam_ Ben gündüz 3 kez mama veriyorum onun dışında emziriyorum tutmayı düşünüyorum inşallah bir şey olmazsa
Periii aksam_ benim tam 7 aylık olacak orucun ilk günleri tutmayı düşünüyorum inşallah dayanabilirim açlığa kızım 5 aylıktı büyük oğlum 8 aylıktı oruç tuttum bakalım bunda nasıl olacak
Haisos2525 Tutucam rabbim yardım ediyor çok şükür süt falan azaldığı yok onu kim diyiyor ben oruç tutunca daha çok oluyor sütüm 🤲🤲👍👍👍
Cns_28 aksam_ benim oğlumda 4 aylık sadece anne sütü aldığı için tutamıycam bu sene malesef 😞 sürekli su içmem ve bişiler atıştırmam lazım süt için
damlaedasatlak Benim oğlum 9.ayinda kahvaltı yaptırıyorum öğlen yoğurt veriyorum akşam üstü de yemek veririm tutarım diyorum ama kısmet tabiki her zaman yemiyor çünkü 🙈 -