Civcivimm_ Kuaföre gidiyorum ağda yaptırmaya hep sivilce tarzi olmuş batık şekilde normalde bir iki tane olurdu onceden ama doğumdan sonra anlamadim hep dolmuş acıyor kusura bakmayın şimdiden 😢
CemreKerem35 Civcivimm_ aynı problem bende de var hem de kendimi bildim bileli 😔 Ne zaman ağda yaptırsam şişiyor batık gibi oluyor cildiyeye falan da çok gittim ama doğru dürüst bir çözüm bulamadım Ben de burda bekliyim belki çözümü vardır ..
CemreKerem35 Civcivimm_ aynen ben de her yerde böyle duydum oğlum 3 yaşında pandemi girdi araya gidemedim ama mutlaka gidicem gerçekten çok büyük bir sorun insan için