aksam_ Selam kızlar kızım 4 aylık olmak üzere. Tadımlara ne zaman başladınız, ben çok sabırsızlanıyorum.
Karas aksam_ çok erken 180 gün yani 6 ay doldurulmalı biz 7 aylığız daha yeni yeni alıyor o da azıcık
Twinsmomy aksam_ 12 gün sonra 6 aylık olacağız o zaman doktor kontrolunde başlicaz,🤗 bende çok sabırsızlanıyorum 🤭
aksam_ Twinsmomy her ay düzenli kontrole gidiyor musunuz, birinci aydan sonda gitmedim. Sadece sağlık ocağı takip ediyor. Ama ek gıda için gitmek istiyorum.
Twinsmomy aksam_ 4. Aya kadar düzenli gittik prematüre benim bebeklerim ondan aksatmadm. Sonra doktorumuz 5. Ayda gelme 6 da gel dedi bu ay gitmedm bitek.
Ahmetaslanannesi Benim oğlum 4 ay 10 günlük arada yoğurt tattiriyorum sıkıntı olmuyor ek gıda içinde doktora gitmicem netten zaten araştırıyorum sürekli bir şeyler bu şekilde düşünüyorum 5. Aydan sonra da sebze suları tattiricam
aksam_ Ahmetaslanannesi annem de bir kaç kez yoğurt verdi. Sadece değdirdi yani tepkisini ölçmek için. Pandemi çok yaygın diye hastaneye gitmek istemiyorum ama bakalım
yigitinannesiiii aksam_ mama içiyorsa başlayın ben basladim o zaman masallah gerseyi de yedi içti . Ama öğünlerine zeytinyağı damlat kabiz olur
neslihan-87 aksam_ ilk günden beri formül mama ile beslendiği için 5 buçuk aylıkken başladık biz tadımlara sebzelerden başladık şuan 6 buçuk aylık baya öğün olarak veriyorum ben
uyumayankoala aksam_ 5,5 aylıkken başladım yoğurtla. Şimdi sebzelerden devam edicem. Tadımlar uzun sürdüğü için erken başlamak mantıklı dr kontrolünde tabii.
Acemimom aksam_ 5 ay 20 günlükken sebzelerle başladık tadımlara, sekiz gün oldu. Keçi sütünden yoğurt yapmıştım ona alerjisi çıktı. Hala tadımlarla devam ediyoruz.
Vanilya aksam_ 6. Aya yakındık başladık. Kilo alımı vs. Hiç yoktu 4. Aylarda doktor ona rağmen bekleyeceğiz demişti. Bekledik başladık