pogacayanakli_aylamm Kızlar bebeğim henüz 1 aylık bile değilken gazını çıkarırken kardesim bel boşluğuna sert vuruyordu yarim saat gazını çıkarmak için bu şekilde vuruyordu yani bi zararı olabileceğini hiç düşünmedim. Şimdi aklıma takıldı herhangi vi sorun yaratır i
Melek-3434 pogacayanakli_aylamm bele niye vuruyorki sırta vurması gerekmezmi bide yarım saat çok ya yazık iyice sıvazlayıp bikaç kere patpat yapın benim belime yarım saat vurulursa rahatsız olurdum
Bebegimm1 pogacayanakli_aylamm bele vurulmicak sırtınin ust tarafina yapicak ama yeni doganlarda ovalayarak gaz cıkarılması daha iyi doktorum 10 15saniye ovala 2 3 kez pıt pıt vur demisti kalca cıkığina bakildiysa bir sorun yoktur ama gaz cıkarma yontemi yanlış yapıyor kardesiniz
Aysenurglc pogacayanakli_aylamm iyide kardeşin vururk n sen nerdesin emziren sen gazinoda sen çıkar zarifçe kuzunun günah elkadar yavruya
pogacayanakli_aylamm Melek-3434 midenin olduğu yere hemen kalçanın üzeri bebeğim çok gazlı olduğu için gazını çıkarmayınca sorun oluyordu
pogacayanakli_aylamm Bebegimm1 yok çok şükür kalça çıkığı kalça cikigina mi sebep olurdu peki bu durum
Melek-3434 pogacayanakli_aylamm canım hastanedeki hemşireler hep göğsü omzunun üzerine gelecek şekilde tut sırtını sıvazla pat pat vur dediler birkaç dakika sürüyordu zaten çıkarması yarım saat çok bide yanlış yere vuruyo el kadar bebek o kadar rahatsız edilmez
Bebegimm1 pogacayanakli_aylamm kemikleri çok hassas yanlis yerden gaz cikarmaya calismis tedbir amaclı söyledim siz 10 15 saniye ovalayarak daire seklinde yapın hafif 2 3 kez pıt pıt yapın
pogacayanakli_aylamm Bebegimm1 dediğiniz gibi yaptım bebeğim hemen çıkardı gazını valla. Hani hızlı ve sert şekilde sırtına vurmak sorun yaratır mi ondan şüpheliyim boy uzamasinda felan korkuyorum
Bebegimm1 pogacayanakli_aylamm size bir şey söylim 🤭 bende bebegimde pit pit vurarak cikartiyordum doktora dedim gazini zor cikartıyor doktor aldı kucagina bak ovalayarak cıkar sonra pit pit hafif vur dedi boyunu falan etkilemez sadece aklıma kalca cikigi geldi malum cok hassas oluyor dikkat etmek gerekli benm bebegim uzun boylu içiniz rahat etsin bir sey olmaz ☺
pogacayanakli_aylamm Bebegimm1 insallah sorun olmaz. Çok takıntılı biriyim. Ilk bebeğim birde baya zorlaniyorum bakarken çok şeyi kafama takip stres yapıyorum. Hamileliğimde böyle geçti. Inşallah sağlıkla sihhatle bakar büyütürüm
Bebegimm1 pogacayanakli_aylamm evham butun anneler yapiyor bizde acemiyiz bazen buraya girip bilgileniyorum göz acıp kapayincaya kadar buyuyorlar 😊