Kızlar belki bazılarınıza abartı gelebilir ama kaç aydır diş ağrısı çekiyoruz. Bebeğim prematüre doğduğu için düşük doğum ağırlıklı doğdu. Kilosu hala geride desteksiz oturması geç oldu. Yürümesi de öyle gibi duruyor. Yere hiç basmak istemiyor. Ayakları minicik 🥰 ama üzülmüyorum sağlıklı olsun da yeter dedim hep. Herkes dişiniz çıkmadı mı, çıkarmaz daha küçük bu. Ben bence çıkıyor diye heveslenmiştim bi ara herkese duyurdun diş felan yok falancanın çocuğu çıkardı vs gibi yorumlar yapıyorlardı. Hiç takmıyorum kimseyi ama doktorumuz bile zayıf güç getirip çıkarması zor olur bence yaşına yakın çıkar demişti. Varsın sağlıklı olsun da öyle olsun dedim. Dün yemek yedirirken bi baktım çay kaşığıyla tık tık ses geldi. Baktım ucu çıkmış azıcık. 4 aydır diş için sıkıntı yaşıyoruz ne bulsa ağzına götürüyor. Birden böyle habersiz yakalanmak mutlu etti. Sizler neler hissettiniz ilk farkedince 😍 kimseye de söylemedim eşim hariç iyice çıksın o zaman söylerim dedim şimdi daha o kadar mı çıktı deyip hevesimi kırarlar 🙄🙄😅