uyumayankoala Hilfa perşembe günü a101e geliyormuş sanırımbi bakıcam bende orada çoğu memnun değil çünkü
AlyaMeyra Hilfa yeterince uyarmıyor sürekli sağacaksanız önermem sütünüz azao azalabilir ve çok zaman kaybı, konforsuz. arada kullanırım diye alıcaksanız olabilir
Hilfa A101 e gelecekmiş doğumuma 3 ay kaldı ewde bulunsun diye alsam diye düşünüyorum ama olumlu ve olumsuz yorumlar eşit sanırım
urazinannesiii Hilfa bende hiç memnun kalmadım makine sağıyor süt çıkmıyor neredeyse,elimle göğsümü sıkıyorum acaba süt mü yok diye sütte var yani. Tavsiye etmem
Vanilya Hilfa Arkadaşım kullandı boşuna almışım dedi bana canım. Mochi almış sonra memnun kalmış. Ben medela kullandım çok iyiydi
Vanilya Cookanne mochi hiç kullanmadım canım sadece onun dediği. Ben medela kullandım çok memnun kaldım.
Zeyzeys Benim ilk günler çok işime yaradı memeyi boşaltmak için kötü bir makina değil bence alınabilir
Lalelia Hilfa Ilk zamanlar cok isimi gordu ama malesef terbiye olduktan sonra cöp resmen bebegim gayet kilosu iyi bezlerimizd dolu dolu ama makinaartik sut cikartmiyor
mrana Hilfa bende ilk dogum yaptıgımda kullandım faydasını gördüm kullanışlıydı şimdi haftada bir lazım oluyo öyle kullanıyorum çok sık kullanmadm
bebekzeynep Hilfa ben kullandm valla çok bi beklentim yok işe yaramaz diyrdum ama çok güzel cekti aynı zamanda medela kullanmstm onunla aynı cc ckardı