1bebekbiranne ya niye kendinize yükleniyorsunuz, olur bebektir bu.
Bizimki 4 ay 21 günlük, geçen haftalarda atak dönemi bağıra bağıra sesi gitti. Üstüne de aynı anda aşı oldu, ateşlendi, tabi altını çıkar duş aldir derken hafif usuttu burnu tıkandı ve sesi iyice gitti. Sürekli burnunu temizleyin ve prospan diye bitkisel bir şurup var öksürük şurubu, doktor onu önerdi. Amerika’da yaygınmis, evinizde bulunsun dedi.
Sesi kısa sürede toparladı.
Ama bağırdığı için yine gidiyor sanki :) zaten çatallı bir ses tonu var.