2Minnosannesi
Bende omo kullanıyordum fiyat uçtu bildiğin şimdi abc ye geçtim 6 kilosu 29 tl ve 30 derecede bile tertemiz yapıyor günlük yıkanır çamaşırlar mesela 3 cocuk olunca beyazlar için planı kullanıyorum
Bingo lovely serisini kullanmıştım yıllar önce memnundum ama bingo oksijen olanı kullanmadım cnm☺️