Aysuduha ben canımın isteğine bağlı yapıyorum ama şöyle diyeyim dün kot kazak giydim kendimi iyi hissedeyim diye saçlarımı açtım falan eşim geldi nereye çıktınız diyor😂 çok pijama sevmiyorum genelde tayt tişört takılıyorum taytımı çıkardıysam ya misafir geliyordur ya dışarı çıkmışımdır😂😂 dışarı çıkarken makyaj muhakkak yaparım evin içinde de yüzüm dinlensin diye pek yapmıyorum haftada bir maske yaparım gün içinde krem sürerim öyle