balcicegin_annesi ben her yerde aynı giydiriyorum dısarıdada evdede, dısarda extra birtek montumuz oluyor sadece, kısa kollu body üzerine ya tulum ya da alt üst takım, tulum sa eger corapta giydirmiyorum, ve biz ağrıda yasıyoruz kış boyu hava - 15,20 civarıydı hep yani hatta geceleri cıktıgımızda - 30 ları dahi gördük