Arkadaşlar, eltim binanceye üye oldu, 1000 tl yatırdı, coin aldı, biraz kârada geçmişti. Sonra destekten mesaj gelmiş, iki hesabınız var birini kapatmalıyız diye, biri telefon numarası biri maiile, oda maille olanı kullanıyordu, telefon numarasıyla ysni boş olan hesabu kapatalım ozaman, yazmış. Aradan bikaç gün geçti, maille olan hesabı kapandı, diğer telefon numarasıyla olan hesap duruyor, ama boş 🤦 Parada gitti tabi. Desteğe yazdı tekrar dönüş alamadı, napabiliriz, geri açma, parayı kurtarma gibi bir şans varmı ?