Aleynur bir sey yok demişler cnkü bebeginiz cok cok erken dpgmus henüz damar yapısı gelişmedem dogmustur. Benimki 35 haftalık dogdu kuvözde 2 kez rop yapıldı temiz cıktı rop gelişmemiş ama olusması gereken damarlarda yoktu. Cıktıktan sonraki ropta temizdi ama yine damar yoktu. Bu damarlar gelişmek zorumda biizm cocuklar daha damarlar gelişmedem erken dogdukları için dısarda oksijenle temas edince anormal derecede hızkı ve fazla miktsrda gözlerinde damar artışı olup körlüğe kadar gidebiliyor 2 günde bile ilerleyebiliyor oyuzden boş olan o alanı haftalık takip ediyorlsr. Sonra damar yapısı olusmaya basladı ve bir miktar fazla gelişti evre 1 rop cıktı yine sonraki hafta gittik ilerlemedi geriledi bile bir tık. onu görünce 2 haftaya cıktı kontrollerimiz. Somrasında istenilmeyen damarlar giderek azaldı. En son geçen salı girtigmizde rop geçmiş iz seklinde duruyordu buna ragmn bile gelin dediler gittik. Bu hafta rop tamamen bitmiş fakat sadece 1 damar hala gelişmemiş. 13ünde bunun için tekrsr gidecegiz. Rop yapılmayacak bu sefer sadecebu damarmkomtrol edilcek oda olusumca rutin göz muayenesşne gececegiz. Sizde rop yok diyr aldanmayın haftanız ck düşük muhakkak sizşnde damar gelişimi henz yoktur. Hekim bu yuzden her hafta cagırıyor. Bizimle beraber taburcu olan bebekte de synı sey oldu 32 hafyalıktı o ve evre 2 ye kadar cıktı onun ropu. Onunkide gecen hafta gerilemeye basladı.