Pembebeyzmavi Daha önce post açtım bununla ilgili ama pek bir çözüm olmadı kızım 7,5 aylık gündüz uykularını pusette uyuyor. Ama gece beşiğinde. Pusette 1,5-2 saat uyursa gündüz beşiğe yatırdığımda en fazla yarım saat. Alıştırıyım diyorum beşiğe az uyusada olsun zamanla alışır diyorum yarım saat sonra uyanınca acı çeker gibi ağlıyor çünkü daha uykusu var uyumak istiyor ama uyuyamıyor uğraşıyorum çabalıyorum olmuyor geri mecbur pusete koyuyoruö uyuyor. Neyse bu durum artık hem onun gelişimi için sakıncalı hemde her gittiğim yere puset taşıyorum yanımda. Nasıl çözerim bu durumu? Yada pusete benzer birşey mi var onu mu alıyım ama bu seferde ona alışır offffff
Nazliece Pembebeyzmavi ahh uyusa da pusette uyusa KESK’e. Yatağında eli kolu çok oynuyor puset daha dar ise rahat ediyor olabilir bence yarım kundak yapıp deneyin belki ise yarar.
CemreKerem35 Pembebeyzmavi arkadaşımın kızı bu şekilde uyuyordu hamak almışlardı üstü çok açık değildi o şekilde hamakta uyuyordu . Belki bu tarz bir alternatif ise yarar
elifhanimm Canım öyle öyle alışacak,benim ki de 4,5 aylık 1 aydır kendi odasında beşiğinde yaptırıyorum gündüz uykusunu daha yeni yeni 1 saat uyuyor ,nasıl anlıyorsa istemiyordu orada yatmak ama ben ısrarla orada uyuttum
ilosasell Pembebeyzmavi Bi tane yerde indirim görmüştüm 500 TL gibi Bi ücreti galiba oda pahalı derseniz turkanacar var İmstagramda ona bakabilirsiniz çok yardımı oluyor ☺️
Pembebeyzmavi Nazliece ellerini mi bağlıcam sadece? Kundak olayıda bana çok sıkıcı geliyor ya hapis eder gibi birde 8 aylık bebeğe uygun mu kundak yapmak bilmiyorım ama olmadı denerim bir yeterki puseti bırakalım
Pembebeyzmavi CemreKerem35 anlamadım oda pusette uyuyordu böyle alternatif olarak mı hamağa geçtiler? Nasıl bir hamak hemen alıyım
Nazliece Pembebeyzmavi YouTubeden izleyin yarım kundakta oyle sıkı sıkı değil sadece kollarını sarıyorsunuz. Boşlukta hissederiz ya bizde hanı düşecek gibi belki bebeklere de oluyordur bu yüzden seviyordur dar yerde yatmayı
busraseviinc Pembebeyzmavi hamak şu an için puseti bırakma da bir çözüm olabilir ama ona alıştığı zaman da hep o şekilde uykuya sallanarak uyumak istiyor ve her gittiğiniz yerde uykuya dalışı zor oluyor yeğenimde o şekilde olmuştu yine de siz bilirsiniz 😊
CemreKerem35 Pembebeyzmavi Evet kusura bakmayın düzgün yazamadım oğlumla uğraşıyordum o ara 🙈🙈 Arkadaşımın kızı pusette ya da ev tipi Ana kucaginda uyuyordu . Ana kucağı yine bir nebze daha iyiymiş ama puset çok doğru değilmiş uzun süre uyumada ya da oturmada vücut şekli için doktoru da pek onermemis. O da hamak almıştı ve ise yaramıştı bebeği hamakta uyuyordu gündüzleri.
Pembebeyzmavi Ya lütfen biride çıkıp desinki benim bebeğimde böyleydi bir haftaya alıştı on güne alıştı şöyle şöyle yaptım lütfen😔