Daha bugün doktordaydik. Daha ek gıdaya başlamadım. Ek gıda hakkında bilgi verirken kesinlikle çocuğu zorlamak yok, yemezse bırak birkaç gün sonra tekrar dene , yine mi yemedi birkaç gün sonra tekrar ver. Ek gıda zorlamayla olmaz dedi. Ki oğlum sadece 400 gram almıştı. Tabii yavrunuz içi en doğru kararı siz verirsiniz.. Ama böyle yaparak yemekten iyice soğutabilirsiniz.