Benim kizimdada kalpte parlaklik vardı dogumdan 1hafta once falan kontrolde doktor bisey yok geçmiş demisti ya dogumdan hemen once yada hemen sonra kendiliginden geciyo bol bol ispanak yemeni oneririm parlaklik aslinda kalpte kalsiyum birikmesiymis ve bol demir tuketimi duzenliyo