Cansu1035 2 aylik yapilan koldan asimizin yeri iltihapli gibi olmus 5 ay 1 gunluguz normal.mi ne yapmamiz gerekir pazartesi saglikocagina gidecegiz
zeytinbacilar Cansu1035 canım verem aşısından bahsediyorsun sanırım şişmesi kızarması kabuk bağlamaaı hatta yaradan iltihap akması normal bu kar aşının tuttuğana işaret
agacsizkoala İkinci ayda verem aşısı vardı yanlış hatırlamıyorsam ve kolda iz iltihap şişme durumları normal demişti bize hemşire , hatta yara olması aşının etki ettiği anlamına geliyormuş hiç elleme ve korkma denmişti bize
elifhanimm Normal müdahale etmeyin dedi hemşire bize aşıyı yaparken 5 aya yaklaştık bizimkide kızardı bişeyler oldu