Meraba kizlar. Kizim bir haftaya 5 aylik olucak insallah . Bingildagi 3 parmagin ucu kadar doktor bakarken bi sorun gormedi kapanmasi 18. Ayi bulur ama hep merak etmisimdir her cocugum bingildagi aymi boyuttami diye . Cunku gecen bi arkadasimin cocugunun bingildagi cok buyukmus doktor sorun olabilir demis . Ister istemez korktum ve bende kontrol ettim bas cevresi duzenli buyuyor ama bingildagin kuculmesimi lazim dogdugu zaman on ve taraf taraftada hafiften yumusaklik vardi simdi kapanmis sadece orta kisim kalmis acaba yavas yavas orta taraftami kapancak annelik delilik gercekten bunu anladim.