Merhaba anneler,
Dün bebeğimi 4. Ay kontrolü için önce aşıya sağlık ocağına götürdüm. Bana demir ilacı verdi, al bunu 6. Günden sonra 6 damla demir + elma suyu ver ve 3 gün tekrarla, sonra demir + armut suyu ver 3 gün tekrarla dedi. Ben şok oldum. Bebeğim sadece anne sütü aldı, elma armut suyu da nedir dedim, alerji testi dedi. Neyse sonra doktora gittik ona gösterdim, hayır dedi 5. Günden sonra her gün 5 damla olacak, elma armut suyu falan yok dedi. Bence de elma armut suyu saçma. Neden böyle çakışıyor bu kurumlar bilemiyorum. Sizin hemşireler de böyle bir şey söyledi mi merak ettim…