Merhaba arkadaşlar kızım 13 aylık. Son bir haftadır ne yaparsam yapayım yemek yemek istemiyor zorlamiyorum hani ne zaman isterse yesin diye ama. Yok inat ediyo ağzını kitliyo ancak süt icmek istiyor sizlerde boyle bir durum var mi yada neler yaptınız yemek yemesi için ne yapabilirim önerisi olan var mı