ikizminikler sma kullanıyoruz biz
anne sütüne yakın diye veriyorum gündüzleri genelde sağıp veriyorum .
benimkiler 2 aylık
80-90 dan fazla içmiyorlar hala
bazen 60 .
ama bazı dönemler meme ve biberon reddi oluyor .
benimkiler daha güzel içiyorlardı şimdi 40 içip bırakıyorlar ..
kabızlık öyle çok olmadı sma güzel geldi 👍🏻 Hipp de iyi sanırım
aptamil 👎🏻👎🏻 Kim kullansa kabız yapıyor diyordu