Merhaba anneler,
Tadımlarımızı yaptıktan sonra kızımıza bugün ilkkez 1 çay bardağı büyüklüğünde kabak püresi(zeytinyağlı) verdik ardından yarım saat sonra emzirdim. Az önce aşırı fışkırarak kustu, karnından hala sesler geliyor. Doktorumuza ulaşamadım😢 Sizce fazla mı geldi?