Olric11 oglum henuz 1 aylik ama oglumu sevmeye vaktim kalmiyor gercekten..surekli sakinlestir, emzir, bezle, temizle, uyut, damlasini ver, aman usumesin, ay kafasini carpti, gaz krizleri tuttu derken gercekten koynuma alip koklayacak halim ve vaktim kalmiyor… en cok uzuldugum sey tadini cikar diyorlar bugunleri geri gelmeyecek, cok da haklilar ama ben tuvalete gidebilmeye hasretim..bugun gece 10a kadar saatlerce agladi gazdan, ben de bittim o da bitti. Nasi cikacak tadi inanin bilmiyorum halim yok