40 günlük oğlum kolikmis sürekli ağlıyor, uyanıkken hep ağlama halinde, mememde en fazla 5 dk tutabiliyorum çünkü uyuyakalıyor, uyuyor diye beşiğine yatıyordigim anda ise başlıyor aglamaya, emiyor sanıyorum sütlerim hep boşa akıyor elimden geldigince sağıp aventin kolik biberonuyla veriyorum. Ne uyuyor ne emiyor sizce napmalıyım?