Kızlar Sezeryan oldum bir ay oldu tam .neyse bu gün inşaat sonrası temizlik yaptım ama ağır kaldırmadım hiç paspas toz alma süpürme cam silmek gibi.mutfağı yeniliyorduk bitti mecbur temizledim ağır işleri eşim yaptı ben temizledim .nornalde kanamam artık kesiliyor gibiydi ve sarımsı bir hal almıştı ama normal kan geldi bu gün yorulduğumdan mı acaba ? Dikişte bir sorun olmuş mudur ağrım sızım yok