Evet kakali eşyaları mutlaka beyaZ sabunla soğuk suyun altında citileyip o şekil makinaya atıyorum bnde granül kullanıyordum oğlum 4.5 aylık yumuşatıcı kullanmak istemiyorum diye kullanmadm ama smdı üni baby mavi kullanıyorum yumuşatıcı ya gerek kalmıyor çok güzel kokuyor .beyazları 40 derece pamuklu hızlı da
Renklileri 30 derece sentetik hizlida yıkıyorum @YelizDmr