Dilekkkkkk ben görüştüm ve bir miktar para toplamaya çalışıyorum bir kaç arkadaş ile göndericem inşallah. Gulsahın da bilgisi var canım. Aile perişan durumda ne var yok satmışlar evleri bile yok artik. Hastane masrafı ne kadar çıka cam kimbilir. Devlet yardım için hesap actirmis ama pek kimse göndermemiş. Az çok demeden 20, 25 tl bile olsa gönderen buldum inşallah damlaya damlaya göl olur. Ama tabi burda bu post durmaz yardım postu desteklenmiyor siliniyor çünkü