Kızlar 4 ay 21 günlüğüz, hesaplanan tarihe göre atak dönemimiz bitti ama bebeğimin uykusu o kadar kötü ki , gece emip uyuyan bebeğim artık geceleri ağlayarak uyanıyor çok zor uyuyor. Gündüz de aynı şekilde ayakta sallanarak kolayca uyurdu artık kalkmak için ağlıyor mücadele ediyor zaten uyusa da hemen uyanıyor. Bu dönem geçiyor mu çok yoruldum günlerdir