asaf_58 22 aylık oğlum malesef 6 kelime falan baba dede mama meme bebek gitti su bu kadar çok takıyorum kafama doktora da gittim daha erken 3 yaşına kadar vakti var göz teması var bütün komutları yerine getiriyor yani yatak odasının ışığını kapatırmısın dediğimde gidip kapatır babanın telefonunu yastığın arkasına koydum getirir mısın derim getirir her şeyi biliyor anlıyor ama kelime yok erkek bebekler kızlara oranla daha geç konuşur dedi doktorumuz kardeşim de 3 yaşında konuşmuştu yeğenim aynı 3 yaşına kadar anne baba su diyordu sadece 3 kelimesi vardı birden şakımaya başladı bilmiyorum genetikte diyorlar ama 40 50 kelimeleri görünce şuan yine moralim bozuldu