Hdemir ah yavrum ya, inşallah sağlıklı bir düzene oturur. Ben de kendi oğlumun testini bekliyorum da, ama benim daha farklı, benimkinin baş çevresi daha küçük doğdu, bir avuç içi çizgisi değişik o yüzden aşırı taktım ve test yaptırmak istedim. 2 buçuk ay olacak. Pazartesi tekrar sorucam çıktı mı diye. O yüzden çok araştırmıştım kromozomlari falan.
Sizin sendrom kromozom kopuklugu ile ilgili, gen mutasyonu değil. 22. Kromozomun birkismi kopmuş oluyormuş. Dediğiniz gibi kalp, bağışıklık sistemi etkileniyormus ve gelişim geriliği olabiliyormus.
Bir de belli fiziksel özellikler oluyor diyor suratta.