Huzurlukelebekk Kizlar sorum basliktaki gibi aptamil ar mama biliyorsunuz ki koyu kivamli bir mama doyuruculugu diger mamalarla aynimi acaba ? Kizim aptamil ar kullniyor daha az yemeye basladi annem koyu kivmli doyuyodur dedi aklima takildi size sormk istedim .
Abf Huzurlukelebekk doyurucu mu bilmiyorum ama, geçen hafta 300 gr i 60 lira iken üretimini durdurup 400 gramini 120 liraya cikarmislar, bebeğim çok kusuyor diye mecbur alıyorum, durumu olmayanlar ne yapsın, yazık günah değil mi bebeklere
ipekkizz Huzurlukelebekk evet bizde reflü vardı doktora danıstım ama koyu kıvamlı oldugu üçin uzun süre tok demişti
Abf Huzurlukelebekk eczaneden almış eşim, oradakiler öyle demiş, 300 gr uretilmiyormus artik, 400 gr 120 lira demiş,
Huzurlukelebekk Woody ondan alip nrmal mamaya kullansak oluyor demek ben sadcee anne sutu kivamlastrci diye biliodum onu