E-G-C bebeğimin sarılıgı devlet hastanesinde olctuklerinde 14, 47 idi, doktor emzirdiktrn sonra şekerli su ver dedi, iki gün verdim, sonra özelde takip eden doktoruma gittim, cihazla ölçtu 9 a inmişti, diğer doktorun şekerli su ver dediğini söyledim kesinlikle verme dedi, ondan sonra vermedim, ise yaradi mi bilmiyorum, kafalar karışık 🤔