endegerlimoglumm 3 buçuk aylığız. gece loş ışıkta uyuttum önlem amaçlu ben bebeğimi sallamıyorum kendi kendine uyuyo. Uyuyana kadar battaniyeyi çeker mi kusar mı diye önlem amaçlı ışık açık bekliyorum uyuduktan sonra kapatıyorum. Bazen uyuyakalıyorum gayet güzel uyuyor. Bi sıkıntı yaşamadım. Gece gündüz ayrımı da yapıyo. Gecelerş ben uyandırıyorum emziriyorum altını değiştiriyorum gazını çıkarıp beşiğe koyuyorum hemen uyuyor. Büyümesinde de sıkıntı yaşamadım ayda 1 buçuk kilo alıyoruz. 1 aydan fazla oldu geceleri hiç sıkıntı çıkarmadı uykusu maşallah çok güzel. Böyle giderse 6. Ayda odasına geçireceğim