Kızlar merhaba ıkı gundur karnıma boyle kramp tarzı agrılar gırıyor ıshal degılım ama mıdem falan bı garıp doktotada gıtmek ıstemıyoeum antıbıyotık kullanmıstım o yapar öı bılmıyorum birde hafıf ıdrar yolu enfeksıyonum vardı evde önerebılecegınız bısey var mı bagırsak enfeksıyonu gıbıde bılemedım