[silindi] Kızlar oğlum 12 aya yaklaştı sürekli kulaklariyla oynuyor belliki ağrıyor bildiğiniz içini yara yapıyor oynamaktan. 1 ay önce falan doktora götürdüm antibiyotik ve damla verdi işe yaramadı ne yapacağımı bilmiyorum 🙄
alerjikbebek [silindi] Kuzenimin bebeği böyle 2 yaşına girecek hala öyle dış döneminde daha kötü oluyormuş canım d vitamini Dr vermiş bu rahatlatıyor diyor hala d vitamini kulalniyorlar bird babyvick kullanıyor kulağına az sürüyor dışına ve iç tarafına uc kismina
alerjikbebek [silindi] Rica ederim canım aksatma sen devam et kullan 2 3 yaşına kadar veren var yani 💕