asya13 bnmki de 9 olmak üzere..aynı sekilde tıkalı ve balgamlı..Ihlamur veriyorum ben canım.gögsüne sabah akşam zeytinayğı sürüyorum.ayak altlarına viks..Bol bol su içirmeye calışıyorum.Akşam da bebek tarhanası yapıcam.doktor antibiyotiğe gerek yok dedi.ateşi olursa surup ver dedi.ama hır hır uyuyamıyor cocuğum :(