Esracinar-27 Merhabalar kızlar bu nurse hayvers colex şurup u kullanan var mı nasıl geldi gazına ve nasıl kullanıyorsunuz
Twinsmomy Esracinar-27 merhaba ben kullanmıştım. Günde 2 kez 5 ml olarak kullanıyordum. Çok iyi gelmişti bebeğime. Birine damlasını birimlne şurubu kullanıyodm Nurse Harvey’s in.
imge-ozge Esracinar-27 evet biz 5aylık olduk dün 🥰 5 aydır sabah akşam kullanıyoruz kendiliğinden atıyor gazlarını artık zinco biogata herşey denedik ama harveys ciddi anlamda işe aradı bizde😍 sabah 10 damla akşam aynı saatte 10 damla şeklinde kullanıyoruz
Kubkub60 Benim yeni bitti ilaç güzeldi günde 3 kez çay kaşığı ile verdim rahatlatıyor gaz ilaçların içinde en iyisi ve bitkisel
Esracinar-27 Kubkub60 bir çay kaşığı olarak mi verdiniz her vermeye nette 30ml e kadar verebilirsiniz yazıyordu ben de ilk defa aldım çok kullanmisim o zaman ben keşke önce alsaymisim çok fena gazı var
Esracinar-27 Twinsmomy ya ben 5ml i iciremiyirum çok geliyor galiba siz 5 ml i 2 defa da mi veriyorsunuz
Kubkub60 Içindeki ölçek e göre veriyorsanız çok fazla eczanenin tarifine göre verdim ben sabah öyle akşam çay kaşığı ile
imge-ozge Esracinar-27 evet şurup kullanmadık ama biz Damla’dan çok memnunuz 👌 bende sağlıkçıyım ciddi anlamda faydası var
Esracinar-27 imge-ozge aynen ben de 3 ay kullandim bunu ilk defa gördüm aldım ama nasıl kullanıldığını bilmiyordum
Yadeee Esracinar-27 şırıngasının tamamını doldurup 5 saatte bir veriyordum ben doktor tavsiyesiyle çok işe yaradı aynı zaman da biogaia damla kullanıyorduk bağırsak düzenleyici onunda çok faydasını gördüm
Esracinar-27 Yadeee o damla ile birlikte mi kullandiniz ben fazla gelir bişey olur diye kullanmiyirum
Yelda35 Esracinar-27 merhaba, oğlum 7 aylık biz ilk başta damlasını kullandık ancak şurup bizim kolik dönemimize destek oldu şuanda günde 1 veriyorum, tavsiye ederim diğer ilaçları denemiş bir anne olarak
Ogullarinaasikanne Esracinar-27 günde 3 kez 1 cay kasigi kullandim ama biogaia ile birlikte kullandim memnunduk hem gazina cok iyi geldi rahatlatip uykuda verdi
Esracinar-27 Ogullarinaasikanne yaa veriliyor mu biogaia yla ben onu da kullandım hiç fayda etmedi bu şurubu da damlasını sipariş verirken gördüm netten yorumlara baktım aldım ama nasıl kullanıldığını bilmiyordum ben de artık bu şekilde kullanırım benim bebeğim de 3 aylik
Ogullarinaasikanne Esracinar-27 biogaia iki oglumdada kullandım müthiş bir bagirsak duzenleyici her gün ayni saatte 5 damla verirseniz duzenli kullanimda kesinlikle sonuc alırsınız 👌
Yelda35 Esracinar-27 içerisinde ölçüm çubuğu var 5 aya kadar 2 numara yazan yere kadar verdim günde iki veya üç kere 6.aydan sonra yükselttim
Yadeee Esracinar-27 evet canım onunla bir kullandım aynı zaman da değil ama gün içinde 2 damlayı da kullandım biogaia yı günde 1 defa ama aynı saatte 5 damla kullandım genelde akşam uyumadan önce veriyordum gece rahat uyusun diye faydasını da gördüm baya