Adeviyee Doğumdan sonra göz muayenesini olduktan sonra 3 ay sonra normal doktora götür gözlerinde bir problem var mı baktır demişti 5 ay 20 günlük bebeğim ne zaman görürsünüz göz muayenesine siz
Mom077 Adeviyee 3 aylıkta 8 aylıkta ve bi 6 ay sonra yine gidecegiz nasipse 5.5 miyop demişti doktorumuz ama gecebildigi için 6 ay sonraya verdi bidahaki tarihimizi
Muhasebeciana Adeviyee biz ilk goz muanesini 5 aylikken goturduk goz doktoruna goz doktoru bir daha 1 yasinda gelmelisiniz sonra 3 ve 5.ci yasinda gelmelisiniz dedi bize
Mom077 Adeviyee Yani göz önemli zaten ilk muayenleri kayma için ikincisini katarak ve sasılık demişti doktorumuz bakalım 6 ay sonra insallah gözlğge gerek kalmaz da gecmiş olur görümürde gözlerde bişey yok aslında ama işte bu aylarda normal dedi doktorumız
Moci 2 aylıkken falandı gotrdk göz doktoruna bı daha getirin demedi kontrol için şuan 18 aylık kontrol amaçlı götürmek istiyorum
Adeviyee Moci ilk muayenesinde de 3 ay sonra normal göz doktoruna götürün görme sorunu var mı muayene ettirin demişti