3 ay 12 günlük kızım var benimle aynı aylarda bebeği olan hanımlar, bebeğinizin gelişimi nasıl? Kıyaslama amaçlı değil de bilgi alma amaçlı açıyorum bu postu. Bu aylarda bebeklerin becerileri nasıl olmalı? Oyun halısının oyuncaklarına uzanıyorlar mı mesela ya da nesneleri ağıza götürme huyu var mı? Kızım yattığında uzun uzun göz teması kuruyor aguluyor gülüyor kucağıma aldığımda gözlerime bakmıyor etrafı incelemekten biliyorum daha çok küçük ama yine de endişe ediyorum. Burada açılan bazı postlar yüzünden psikolojim bozuldu sanırım. Rabbim herkesin evladına sağlık sıhhat versin 🌸