Cinaralilembek Merhaba arkadaşlar oğlum 4 martta 1 yaşına girdi ama şu 3 gündür bi gün emiyor bi gün hiç emmek istemiyor bu durumla karşılaan arkadaşlar var mı ne yapmalıyım?
Dilber Cinaralilembek belki hava degisimindendir. Bahar herkesi etkiliyor.onunda istahini kapatmis olabilir memesizlilige dayanamayinca da mecburen geliyordur. Bence zaman verin ona. Biraz daha takip edin
Cinaralilembek Dilber aslına bakarsan emmiyor ama emmedigi içinde huysuzlugu da yok onu da anlamış değilim zaten ama.ben kendimi rahatsız hissediyorum memeye aşık bi çocuk bi an da böyle bi gün emip bi gün emmemesi beni sasirtti