Hanımlar merhaba benim 1 aylık prematüre bebeğim var aktif emme yapamıyor maalesef önce emzirip sonrasında
sağarak biberonla veriyorum sol göğüsüm 2 defa mastit oldu ve sütüm azaldı 30 cc anca çıkıyor diğerinden de 50 60 cc
sorum şu ki herkes bu çaylardan çok memnun ve bende denemek istiyorum ama yurtdışında olduğum için yurtdışına kargo yok benim gibi yurtdışında olup da ailesinde vs isteyip kargo ile getirttiren var mı gümrüklerde falan bir sorun oluyor mu bilgisi olan varsa bana yardımcı olur musunuz lütfen