Merhaba hanımlar. 24 aylık bebekleriniz neler yapıyor. Ya da hangi etkinlikleri yaptiriyorsunuz. 24 aylik oglum var, birde 10 aylik kızım var. Bu zamana kadar ogluma hic etkinlik yaptirmadim, hem kızım hem oglum hem ev isleri felan zor yetişiyorum. Etkinlik yapmaya ne zamanim ne de enerjim vardi ama artik ogluma vakit arıyıp onunla egitici etkinlikler yapmak istiyorum. Daha tam olarak konuşamiyorda. Tek tük konuşuyor,ben annesi olarak anliyorum ne demek istedigini ama başkası anlamiyor. Mutfak eşyalarini cok seviyor, tencere tava caydanlikla oynuyor coğunlukla. Kendi kendine oyun kurup oynuyor. Arabalariyla oynuyor. Bazen top oynuyoruz balkonda, akşam yemegini birlikte yapiyoruz. Sofra kurup kaldirirken ya da katlanmış kiyafetleri yerleştirirken bana yardim eder. Evdeki herseyin yerini bilir.alıp yerine koyar. Ama artik etkinlik yapmak istiyorum. Siz neler yapiyorsunuz .fikir verin bana da 😅