Muchkin Merhaba bebehim 2 ay tek sutumu içti şuan sadece mama gidiyoruz 4 buçuk aylık denemediğim mama kalmadı ama her birinde farklı sorunlar yaşıyorum şuan hipp aldım ama oğlumun ağız etrafında kırmızı kırmızı lekeler oluştu mamadan mı oldu bilmiyorum alerji yaparmı bu mama acaba yada salyası çok fazla alıyor 2 aydır çok ıslanıyor diye mi oldu acaba hipp şekersiz organik olduğu için en son artık onda kalalım dedik ama tereddütteyim ya
Ziyangil Muchkin ben hipp organik combiotic olanını kullanıyorum doğduğundan beri hiç böyle bişey yaşamadım
Candanotemm Muchkin 40 günlük bebeğim doğduğundan beri hipp combiotik kullanıyoruz gaz sorunu kaka sorunu hiçç olmadı şükür kilo alımı da güzel.
Bebegimm1 Muchkin bende hip kullaniyorum boyle bir sorun yaşamadım agız kenarlarini nemli bırakmayin kuru tutmaya özen gösterin salyadan da olabilir
Pariss Merhaba bende hipp combiotik organik kullanıyorum şuan 10 aylığız hiç öyle birşey olmadı, yalnız sab simplex ilacı ağzını kenarına damlayınca fln o yapıyordu. Sizde yanında herhangi bir ilaç yada gaz damlası fln kullanıyormusunuz? Onlar yapabiliyor